Indkaldelse til ekstraordinær generelforsamling i grundejerforeningen Klosterparken

Tid og sted:  Søndag d.4. juli 2010. Ved skuret i Klosterparken kl.10.00

1.   Valg af dirigent og to stemmetællere

2.   Ombygning af vores kabel-tv net

3.   Evt.

Ad 2)

Der er flere beboere der har ytret utilfredshed med, at de ikke kunne se HDTV.

Bestyrelsen har undersøgt sagen.

Undersøgelsen har klarlagt, at vores kabelanlæg er opbygget på en sådan måde, at der er et "hul" i det vi kan modtage fra "You See".

Det vil derfor være hensigtsmæssigt at vores kabelnet blev ombygget, således at vi uden problemer kunne modtage og udnytte de muligheder som "youSee" udbyder.

En stor del af det "You See" udbyder vil dog kræve en individuel aftale med den enkelte husstand, herunder de fleste HDTV udsendelser.

Ombygningen af grundejerforeningens kabelnet sikrer kun, at det er muligt at udnytte det af "youSee" udbudte.

Ved en ombygningen får vi i store træk:

·    Fuldt frekvensområde

·    Returvej (webspeed) individuel tilslutning

·    Ip- telefoni individuel tilslutning

Altså et tidsvarende anlæg, hvor vi kan fá alle kanaler uanset hvor

på frekvensbåndet de ligger, samt flere muligheder.

Financering:

Tilbud fra "YouSee" på ombygning af kabelanlægget er på 36.297 kr., med de forbehold  "YouSee" tager for denne pris.

Bestyrelsen foreslår at ombygningen finansieret ved at tage af de likvide midler hvorved ingen skal have penge op ad lommen.

Ønskes flere oplysninger kan du henvende dig til Mickael i nr.42 eller Jens i nr.19

Vedhæftet tilbud fra YouSee.

PS!

I papirudgaven er kun 1 side af tilbudet vedlagt, da det øvrige ikke er hensigtsmæssigt at mangfoldiggøres, der henvises til grundejerforeningens hjemmeside, hvis disse dokumenter ønskes.